Tweet      
nr oferty: 104128 / 2019-04-05
Strona główna
Praca dla informatyków
Support Engineer
Umiejętności komputerowe:
Opis stanowiska:

Do wrocławskiego oddziału naszego Klienta poszukujemy Specjalisty na stanowisko Inżyniera Wsparcia Aplikacji. Firma specjalizuje sięw automatyzacji laboratoriów. Oferuje oprogramowanie oraz usługi doradcze dla koncernów farmaceutycznych i biotechnologicznych.


Twoje zadania:



  • Czuwanie nad poprawnością działania wewnętrznej, autorskiej aplikacji naszego Klienta

  • Zapewnienie codziennej, profesjonalnej iwysokiej jakości obsługi zgłoszeń Service Desku

  • Udzielanie zdalnego wsparcia technicznego oraz pomocy merytorycznej w zakresie działania aplikacji (kontakt mailowy z zagranicznymi klientami zewnętrznymi)

  • Procesowanie incydentów w oparciu o SLA iinne przyjęte procedur

  • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów

  • Dokumentowane realizowanych działań, tworzenie raportów i współpraca z innymi działami firm

  • Efektywna komunikacja i zrozumienie potrzeb użytkowników

Wymagania:

Oczekiwania:



  • Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku

  • Bardzo dobra znajomość SQL (najlepiej Oracle) €“ umiejętność tworzenia widoków, funkcji, zrozumienie problemów z wydajnościąoraz debugowania kodu PL/SQL lub T-SQL

  • Biegłe posługiwanie się językiem angielskim

  • Chęć do pracy w godzinach popołudniowych/wieczornych

  • Znajomość systemu Windows

  • Wyższe wykształcenie o profilu technicznym

  • Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów związanych z aplikacją

  • Wysoka kultura osobista, umiejętności komunikacyjne i pracy w zespole


Co oferuje nasz Klient:



  • Długofalową, bezpośrednią (nie outsorcing) współpracę

  • Widełki płacowe zależne od doświadczenia: określone pułapy odpowiadają doświadczeniu kandydata €“ negocjowane indywidualnie

  • Umowę B2B, firma opłaca VAT + możliwość płatnego urlopu lub umowę o pracę

  • Imprezy integracyjne

  • Szkolenia wewnątrzne

  • Dla chętnych €“ możliwość zagranicznych wyjazdów służbowych

  • Pracę w stabilnej i rzetelnej organizacji, nastawionej na rozwój

  • Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku

  • Jeden dzień pracy zdalnej w tygodniu


W przypadku zainteresowania, prosimy o przesyłanie CV w języku angielskim wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych.

Miejsce pracy:
Wrocław, dolnośląskie, Polska
Branża:
Internet/E-Commerce
Oferta ważna:
2019-04-05 - 2019-05-04
Źródło: praca.pl
Nasz partner Praca.pl
Link do oferty: https://www.praca.pl/support-engineer_2406489.html
E-mail kontaktowy:
Telefon kontaktowy:
Osoba kontaktowa: