Tweet      
nr oferty: 84832 / 2018-05-08
Strona główna
Praca dla informatyków
Specjalista ds. Wsparcia Informatycznego
Umiejętności komputerowe:
Opis stanowiska:
Opis stanowiska:


  • Wsparcie użytkowników systemów informatycznych, rozwiązywanie incydentów iproblemów,

  • Ewidencja incydentów w bazie HelpDesk,

  • Współpraca z innymi liniami wsparcia,

  • Monitorowanie sieci teleinformatycznej i infrastruktury Data Center w czasie rzeczywistym,

  • Dbałość o wysoki poziom obsługi klienta w zakresie świadczonych usług.



Oferujemy:
Firma oferuje:


  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,

  • Kompleksowe szkolenie wprowadzające w obowiązki,

  • Dołączenie do zgranego zespołu,

  • Możliwość awansu wewnątrz Działu Technicznego,

  • Możliwość stawiania czoła wyzwaniom.

Wymagania:
Wymagania:


  • Znajomość systemów operacyjnych z rodziny Windows na poziomie administracji stacją roboczą,

  • Zaawansowana znajomość aplikacji biurowych,

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie ( WARUNEK KONIECZNY )

  • Umiejętność pracy w zespole,

  • Komunikatywność, cierpliwość w kontakcie z Klientami,

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku €“ dodatkowy atut.


Jesteśmy otwarci na Kandydatów/Kandydatki bez doświadczenia, dla nas liczy się Twoja wiedza ipasja!


Miejsce pracy:
Wrocław, dolnośląskie, Polska
Branża:
Internet/E-Commerce
Oferta ważna:
2018-05-08 - 2018-06-07
Źródło: praca.pl
Nasz partner Praca.pl
Link do oferty: http://www.jobs.pl/oferty/hays_poland_sp_z_oo_sales_manager_mazowieckie_20130122_094110
E-mail kontaktowy:
Telefon kontaktowy:
Osoba kontaktowa: