Tweet      
nr oferty: 97651 / 2018-12-03
Strona główna
Praca dla informatyków
Młodszy specjalista ds. wdrożeń IT - Kadry Płace - Specjalista Helpdesk
Umiejętności komputerowe:
Opis stanowiska:

  • Praca jako specjalista - helpdesk przez rok - dwa,potemspecjalista ds wdrożeń z systemami kadry - płace tworzonymi przez firmę

  • Wsparcie klientów korzystających z systemów oferowanych przez firmę (infolinia przychodząca pomocowa)

  • Udział we wdrożeniach i obsługa powdrożeniowa zarówno w siedzibie firmy jak i u klienta po okresie szkolenia

  • Doradztwo w zakresie zagadnień związanych z systemami (kadry i płace)

  • Prowadzenie szkoleń dla klientów (po nabraniu doświadczenia)

  • Praca w stałych godzinach 9 - 17 PN-PT, praca stacjonarna



Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, praca PN-PT

  • Dobrze skomunikowane miejsce pracy Wrocław, Gaj, okolice Hubskiej / Armii Krajowej, ul. Jesionowa

  • Szkolenia m.in. szkolenia w zakresie baz danych, SQL, księgowości

  • Możliwość nauki i rozwoju zawodowego

  • Miła atmosfera i przyjazne warunki pracy (firma liczy ok. 40 osób, jest znikoma rotacja, praca w godzinach 9 - 17 lub 8 - 16)

  • Wynagrodzenie ok 3200 zł brutto podstawy,po szkoleniu wynagordzenie z premiami realnie 4000 - 5000 zł brutto (premie wdrożeniowe, dodatki)

Wymagania:

  • Mile widziane wykształcenie o profilu informatycznym lub ekonomicznym, średnie lub wyższe

  • Co najmniej podstawowa wiedza z zakresu księgowości / kadr i płac / wiedza lub zainteresowanie tymi zagadnieniami

  • Atutem będzie doświadczenie (praca lub staż) na stanowisku związanym z obsługą finansowo-księgową / kadrowo-płacową lub doświadczenie w pracy na infolinii

  • Chęć pracy z systemami informatycznymi i pogłębiania wiedzy w tym obszarze

  • Chęć poznania systemów informatycznych wykorzystywanych w księgowości / kadrach / płacach

  • Dobra obsługa komputera, bardzo dobra znajomość programu MS Excel

  • Mile widziana znajomość baz danych, atutem będzie znajomość SQL

  • Otwartość, komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu relacji

  • Umiejętność pracy z klientem (firmy, komunikacja zdalna, telefoniczna)

  • Mile widziane prawo jazdy z uwagi na możliwe delegacje wdrożeniowe i szkolenia w przyszłości

Miejsce pracy:
Wrocław, dolnośląskie, Polska
Branża:
Internet/E-Commerce
Oferta ważna:
2018-12-03 - 2019-01-02
Źródło: praca.pl
Nasz partner Praca.pl
Link do oferty: http://www.praca.pl/it-helpdesk-with-german_467276.html
E-mail kontaktowy:
Telefon kontaktowy:
Osoba kontaktowa: