Tweet      
nr oferty: 82987 / 2018-04-05
Strona główna
Praca dla informatyków
Administrator Infrastruktury Desktop
Umiejętności komputerowe:
Programowanie: .NET,
Internet: SMTP, DNS,
Opis stanowiska:

Administrator Infrastruktury Desktop w Departamencie Operacji IT, to dla Ciebie możliwość praktycznego poznania rozwiązań komunikacyjnych i informatycznych zapewniający płynny przepływ danych i informacji w systemie bankowym. Do wyłącznych zadań Zespół Desktop należy utrzymanie i rozwój sprzętu i informatycznego, optymalizacja procesów związanych z obsługą i zarządzaniem stacjami końcowymi oraz zapewnienie ich bezpieczeństwa.



Twoim głównym obowiązkiem będzie zarządzanie i nadzór nad infrastrukturą stacji końcowych użytkowników banku w szczególności:


  • administracja SCCM, zarządzanie dystrybucją oprogramowania, aktualizacje WSUS

  • administracja aplikacjami na platformie Windows

  • administracja klienckimi systemami operacyjnymi Windows 7, 10

  • doświadczenie w dystrybucji obrazów przy pomocy narzędzia MDT

  • konfiguracja i zdalna instalacja oprogramowania oraz poprawek

  • udział w procesach: Patch management, Change Management, Capacity Management, DR

  • wdrażanie nowych rozwiązań IT

  • wsparcie innych zespołów w zakresie obsługiwanej technologii i w obsłudze użytkowników



Oferujemy:
Oferujemy:


  • umowę o pracę od pierwszego dnia

  • pracę z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii

  • szkolenia w zakresie środowisk: Linux, Oracle

  • możliwość zakupu karty sportowej i ubezpieczenia grupowego

  • opiekę medyczną

  • kwartalny system premiowy

  • parking dla rowerzystów

  • atrakcyjną lokalizację pracy €“ wrocławski Rynek

  • zniżki na lunch, do kina i teatru

  • preferencyjną ofertę produktów bankowych

Wymagania:
Czekamy na absolwentów kierunków informatyki, telekomunikacji lub elektroniki z min. dwuletnim doświadczeniem na podobnym stanowisku:


  • doświadczenie w administrowaniu systemami operacyjnymi MS Windows €“ instalacja, migracja, konfiguracja, diagnostyka

  • doświadczenie w administrowaniu Active Directory

  • znajomość wybranych rozwiązań: MS SharePoint, MSSQL, MS Office, MS System Center (SCOM; SCCM)

  • znajomość języków skryptowych i programowania: .NET, SQL,PowerShell, VBS, VBA

  • znajomość sieci i protokołów: TCP/IP,SMTP/POP3, MAPI, DNS, DHCP, LDAP

  • wykształcenie wyższe techniczne (preferowane kierunki: informatyka/ telekomunikacja)

  • umiejętność szybkiego i samodzielnego rozwiązywania problemów

  • umiejętność pracy w zespole, odporność na sytuacje stresowe

  • doświadczenie w pracy w projektach

  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1

Miejsce pracy:
Wrocław, dolnośląskie, Polska
Branża:
Internet/E-Commerce
Oferta ważna:
2018-04-05 - 2018-05-05
Źródło: praca.pl
Nasz partner Praca.pl
Link do oferty: http://www.jobs.pl/oferty/hays_poland_sp_z_oo_frontend_developer_dolnoslaskie_20130731_094011
E-mail kontaktowy:
Telefon kontaktowy:
Osoba kontaktowa: