Tweet      
nr oferty: 84792 / 2018-05-07
Strona główna
Praca dla informatyków
Specjalista ds. I linii wsparcia technicznego z językiem fińskim / duńskim / szwedzkim
Umiejętności komputerowe:
Opis stanowiska:
Opis stanowiska:


  • diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem, sprzętem

  • zapewnienie profesjonalnego wsparcia użytkownikowi końcowemu

  • monitoring oraz dokumentowanie incydentów zgłaszanych do punktu serwisowego z zastosowaniem odpowiednich procedur oraz narzędzi

  • interakcja z II linią wsparcia, zewnętrznymi dostawcami w wszelkich zadaniach związanych z infrastrukturą informatyczną



Oferujemy:
Nasz Klient oferuje:


  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

  • pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, karta sportowa)

  • szkolenia przygotowujące dowykonywanych obowiązków

  • przyjazną atmosferę pracy

  • jasną ścieżkę rozwoju dopasowaną do wymagań i potrzeb pracowników

Wymagania:
Oczekiwania wobec Kandydatów:


  • zaawansowana znajomość jednego z języków: fiński, duński, szwedzki

  • dobra znajomość j. angielskiego

  • doświadczenie na podobnym stanowisku (Helpdesk, IT Support)

  • wykształcenie kierunkowe będzie dodatkowym atutem

  • umiejętność rozwiązywania problemów oraz zdolność analitycznego myślenia

  • komunikatywność

Miejsce pracy:
Warszawa, mazowieckie, Polska
Branża:
Internet/E-Commerce
Oferta ważna:
2018-05-07 - 2018-06-06
Źródło: praca.pl
Nasz partner Praca.pl
Link do oferty: http://www.jobs.pl/oferty/hays_poland_sp_z_oo_network_engineer_slaskie_20130122_094611
E-mail kontaktowy:
Telefon kontaktowy:
Osoba kontaktowa: