Tweet      
nr oferty: 84827 / 2018-05-08
Strona główna
Praca dla informatyków
Młodszy specjalista ds. Obsługi Klienta – j. angielski
Umiejętności komputerowe:
Opis stanowiska:
Główne zadania:

Obsługa telefoniczna klientów Elavon w języku angielskim i polskim w zakresie:



  • Rozwiązywania problemów zgłaszanych przez klientów w oparciu o wiedzę dotyczącą produktów, usług, opłat, procedur;

  • Wsparcia w zakresie obsługi terminali płatniczych;

  • Udzielanie informacji dotyczących spełniania wymogów technicznych i operacyjnych bezpieczeństwa transakcji;

  • Wprowadzanie i modyfikowanie danych klientów Elavon w systemach informatycznych;

  • Utrzymywania pozytywnych relacji z Klientami.



Oferujemy:
Kandydatom na to stanowisko oferujemy:


  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat w jednej z najszybciej rozwijających się branż wPolsce;

  • Bogaty pakiet benefitów: opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta Multisport, bonusy pieniężne zależne od wyników pracy;

  • Pracę w systemie zmianowym;

  • Zestaw szkoleń przygotowujących do pracy - wcześniejsze doświadczenie w branży finansowej nie jest wymagane;

  • Jasną ścieżkę awansu i możliwość rozwoju w strukturach firmy;

  • Pracę w międzynarodowym środowisku w stałym kontakcie z językami obcymi;

  • Przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole nastawionym na współpracę.

Wymagania:
Wymagania:


  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego;

  • Łatwości nawiązywania kontaktów i komunikatywności;

  • Gotowości do pracy zmianowej,

  • Zdolności analitycznych;

  • Bardzo dobrej znajomości obsługi komputera i pakietu MS Office.

Miejsce pracy:
Warszawa, mazowieckie, Polska
Branża:
Internet/E-Commerce
Oferta ważna:
2018-05-08 - 2018-06-07
Źródło: praca.pl
Nasz partner Praca.pl
Link do oferty: http://www.jobs.pl/oferty/hays_poland_sp_z_oo_junior_sap_specialist_lodzkie_20130122_094558
E-mail kontaktowy:
Telefon kontaktowy:
Osoba kontaktowa: