Tweet      
nr oferty: 90899 / 2018-08-09
Strona główna
Praca dla informatyków
Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Technicznego
Umiejętności komputerowe:
Internet: DNS,
Telekomunikacja: VoIP,
Opis stanowiska:
Do zadań na tym stanowisku należeć będzie:


  • Bieżąca konfiguracja stacji roboczych;

  • Zapewnienie sprawnego funkcjonowania systemów Call Center;

  • Wsparcie użytkowników i rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem;

  • Rozwiązywanie problemów z siecią LAN oraz telefoniczną;

  • Instalacja stanowisk pracy.



Oferujemy:
W zamian oferujemy:


  • Możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego;

  • Wynagrodzenie podstawa + premia;

  • Ciekawe wyzwania w dynamicznie rozwijającej się organizacji.

Wymagania:
Od kandydatów oczekujemy:


  • Wykształcenia min. średnie;

  • Dobrej znajomości administracji Microsoft Windows XP,7, 8, 10;

  • Mile widzianej znajomości administracji serwerami na platformie Microsoft Windows (Active Directory, DHCP, DNS);

  • Mile widzianej znajomości systemu Linux (podstawy);

  • Znajomości zagadnień sieciowych oraz technologii VoIP;

  • Samodzielności i zaangażowania wykonywane zadania;

  • Komunikatywności, odporności na stres, umiejętności rozwiązywania problemów;

  • Znajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej oraz korespondencji elektronicznej.

Miejsce pracy:
Warszawa, mazowieckie, Polska
Branża:
Internet/E-Commerce
Oferta ważna:
2018-08-09 - 2018-09-08
Źródło: praca.pl
Nasz partner Praca.pl
Link do oferty: http://www.praca.pl/doradca-klienta-niemieckojezycznego-w-centrum-biznesowym_323186.html
E-mail kontaktowy:
Telefon kontaktowy:
Osoba kontaktowa: