Tweet      
nr oferty: 77690 / 2018-01-12
Strona główna
Praca dla informatyków
Młodszy Specjalista ds. Technicznego Wsparcia Klienta
Umiejętności komputerowe:
Opis stanowiska:
Obowiązki:


  • Wsparcie użytkowników końcowych, działów i dostawców w zakresie technologii;

  • Codzienne wsparcie użytkowników w zakresie terminali płatniczych, rozwiązań komputerowych oraz zintegrowanych urządzeń;

  • Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy Elavon;

  • Skuteczne rozpatrywanie próśb;

  • Śledzenie aktualnych zmian w procedurach;

  • Wsparcie Obsługi Klienta w osiąganiu SLA;

  • Odpowiadanie na mailowe zapytania wewnętrznych i zewnętrznych klientów.



Oferujemy:
Kandydatom na to stanowisko oferujemy:


  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat w jednej z najszybciej rozwijających się branż w Polsce;

  • Bogaty pakiet benefitów: opieka medyczna (z opieką stomatologiczną), ubezpieczenie grupowe, karta Multisport, kursy językowe;

  • -Pracę w międzynarodowym środowisku w stałym kontakcie z językami obcymi;

  • Zestaw szkoleń przygotowujących do pracy wcześniejsze doświadczenie w branży finansowej nie jest wymagane;

  • Jasną ścieżkę awansu i możliwość rozwoju w strukturach firmy;

  • Przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole nastawionym na współpracę.

Wymagania:
Wymagania:


  • Płynny angielski i polski;

  • Gotowość do pracy zmianowej (pon-niedz);

  • Zdolności techniczne (zapewniamy szkolenie odnośnie działania terminali płatniczych)

  • Znajomość pakietu MS Office;

  • Umiejętność pracy pod presją czasu i terminów;

  • Umiejętność pracy w zespole;

  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.

Miejsce pracy:
Warszawa, mazowieckie, Polska
Branża:
Internet/E-Commerce
Oferta ważna:
2018-01-12 - 2018-02-11
Źródło: praca.pl
Nasz partner Praca.pl
Link do oferty: http://www.jobs.pl/oferty/grupa_linguajobpl_marketing_coordinator_with_slovakian_and_english_dolnoslaskie_20130515_131926
E-mail kontaktowy:
Telefon kontaktowy:
Osoba kontaktowa: