Tweet      
nr oferty: 90487 / 2018-08-01
Strona główna
Praca dla informatyków
Młodszy Specjalista IT Service Desk
Umiejętności komputerowe:
Bazy danych: Oracle,
Opis stanowiska:


Specjalista ds. Service Desk jest osobą współpracującą zklientami, która doradza jak korzystać ztechnologii wykorzystywanej wdanym produkcie wcelu osiągnięcia celów biznesowych irozwiązania problemów. Wsparcie techniczne obejmuje gwarantowaną pomoc weksploatacji oprogramowania, sprzętu komputerowego oraz innych urządzeń przekazywanych użytkownikowi przez producenta przy ich zakupie.


Specjaliści ds. Service Desk powinni rozumieć potrzeby klientów wodniesieniu do technologii iinfrastruktury IT oraz umieć je zastosować wcelu przyspieszenia procesów biznesowych. Wśród ich zadań znaleźć się może pomoc przy wybieraniu izamawianiu produktu przez klienta, atakże przeprowadzanie szkoleń użytkowników. Konsultanci mogą być zaangażowani zarówno wsprzedaż, jak iobowiązki techniczne.



Do podstawowych obowiązków Specjalisty ds. Service Desk należą:


  • diagnoza irozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klientów (również obcojęzycznych)

  • udzielanie wsparcia Klientowi

  • identyfikacja potrzeb Klientów

  • rejestracja iklasyfikacja zgłoszeń oraz współpraca zdostawcami usług wzakresie bieżących zgłoszeń

Wymagania:
Zadania:


  • Wsparcie techniczne klientów wzakresie dostarczanego przez firmę oprogramowania wformie telefonicznej, mailowej, poprzez systemy helpdesk, serwis zdalny

  • Analiza irozwiązywanie zgłaszanych przez Klientów problemów dotyczących oprogramowania

  • Testowanie poprawek wprowadzonych do systemu

  • Ewidencja kontaktów zKlientami

  • Efektywna współpraca zpozostałymi działami wewnątrz firmy


Oczekiwania:


  • Znajomość SQL irelacyjnych baz danych (preferowany Oracle)

  • Sprawne poruszanie się wzagadnieniach informatycznych (system operacyjny, sieci, MS Office)

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie technicznym

  • Wykształcenie minimum średnie techniczne

  • Umiejętność pracy wzespole

  • Rzetelność isumienność wwykonywaniu powierzonych obowiązków

  • Samodzielność

  • Myślenie analityczne

  • Umiejętność szybkiego uczenia się


Mile widziane:


  • Doświadczenie wbezpośrednim kontakcie zklientem


Oferujemy:


  • Umowę opracę / B2B

  • Elastyczny czas pracy

  • Narzędzia pracy

  • Opiekę zdrowotną

  • Ubezpieczenie grupowe

  • Udział wciekawych projektach

  • Darmową kawę

  • Dofinansowanie do wypoczynku

  • Fundusz kulturalny

  • Owoce

  • Zawody sportowe

Miejsce pracy:
Warszawa, mazowieckie, Polska
Branża:
Internet/E-Commerce
Oferta ważna:
2018-08-01 - 2018-08-31
Źródło: praca.pl
Nasz partner Praca.pl
Link do oferty: http://www.praca.pl/unix-linux-windows-administrator_321872.html
E-mail kontaktowy:
Telefon kontaktowy:
Osoba kontaktowa: