Tweet      
nr oferty: 73352 / 2017-11-19
Strona główna
Praca dla informatyków
Konsultant I/II linii wsparcia (Help Desk)
Umiejętności komputerowe:
Bazy danych: MS SQL, Oracle,
Opis stanowiska:
  • Utrzymanie systemów IT zgodnie z obowiązującymi procedurami (HELP DESK)
  • Przyjazna współpraca z Klientem
  • Wspieranie rozwoju systemów


Oferujemy:
  • Szybki i sprawny proces rekrutacyjny
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Praca w firmie z bezpośrednim kontaktem ze współpracownikami - nie korporacja
  • Możliwości rozwoju, awansów
  • Bogaty pakiet szkoleń
  • Narzędzie niezbędne do pracy
Wymagania:
  • Doświadczenie we wdrażaniu lub utrzymaniu systemów IT
  • Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych
  • Znajomość rozwiązań Microsoft, Systemy Baz danych MS SQL, Oracle, My SQL
  • Znajomość zagadnień sieciowych (LAN, WAN, Router )
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Dyspozycyjność, gotowość do pełnienia dyżurów serwisowych
  • Umiejętność pracy w zespole


Dodatkowe atuty:

  • Znajomość systemów Call Center (IVR, CTI, Dialer, Recorder)
  • Znajomość zagadnień telekomunikacyjnych (Gateway, IP PBX, SIP, SBC, ISDN)
  • Podstawy programowania (skrypty, Java Script, )
  • Znajomość systemu CIC firmy Interactive Intelligence/ Genesys
  • Posiadanie certyfikatów (np. Microsoft, SQL, ININ, SIP itp.)
  • Prawo jazdy kat.B
Miejsce pracy:
Warszawa, mazowieckie, Polska
Branża:
Internet/E-Commerce
Oferta ważna:
2017-11-19 - 2017-12-18
Źródło: praca.pl
Nasz partner Praca.pl
Link do oferty: http://www.praca.pl/programista-jee_257505.html
E-mail kontaktowy:
Telefon kontaktowy:
Osoba kontaktowa: