Tweet      
nr oferty: 74580 / 2017-11-21
Strona główna
Praca dla informatyków
Application Support Engineer
Umiejętności komputerowe:
Bazy danych: Oracle,
?rodowiska: Eclipse,
Opis stanowiska:
  • Udzielanie wsparcia w zakresie korzystania z oprogramowania zarządzania informacją o produkcie (PIM)
  • Pierwszy i drugi poziom wsparcia dla problemów aplikacyjnych
  • Rejestrowanie, monitorowanie, śledzenie, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów poprzez system śledzenia błędów
  • Zapewnienie prawidłowego i wydajnego funkcjonowania oprogramowania
  • Tworzenie i rozszerzanie dokumentacji technicznych, takich jak: dokumentacja systemu, instrukcje instalacji i instrukcje obsługi
  • Tworzenie, testowanie i rozbudowa procesów aplikacji i interfejsów
  • Planowanie i wdrażanie aktualizacji oprogramowania, w tym kontrola i dostosowanie istniejących modułów i interfejsów


Oferujemy:
  • Pracę w wysoko zmotywowanym zespole o płaskiej strukturze organizacyjnej
  • Możliwość podejmowania własnych decyzji podczas pracy nad różnorodnymi i ciekawymi zadaniami w obszarze product data oraz omnichannel management
  • Doskonałe możliwości rozwoju
  • Pracę w firmie z potencjałem rozwojowym, konkurencyjne wynagrodzenie oraz pakiet socjalny
Wymagania:
  • Studia wyższe z informatyki lub kierunków pokrewnych
  • Zaangażowanie w obsługę klienta i rozwiązywanie problemów
  • Znajmość baz danych (Microsoft SQL Server lub Oracle)
  • Dobra znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego


Dodatkowe atuty:

  • Znajomość Informatica PIM (wcześniej Heiler)
  • Doświadczenie w rozwoju oprogramowania (mile widziane-Eclipse, Java)
Miejsce pracy:
Poznań, wielkopolskie, Polska
Branża:
Internet/E-Commerce
Oferta ważna:
2017-11-21 - 2017-12-20
Źródło: praca.pl
Nasz partner Praca.pl
Link do oferty: http://www.jobs.pl/oferty/grupa_linguajobpl_service_help_desk_specialist_with_french_dolnoslaskie_20130214_151129
E-mail kontaktowy:
Telefon kontaktowy:
Osoba kontaktowa: