Tweet      
nr oferty: 93884 / 2018-10-05
Strona główna
Praca dla informatyków
Specjalista - Operator Service Desk
Umiejętności komputerowe:
Opis stanowiska:

Komórka organizacyjna: Dział Service Desk



Zakres obowiązków:


Praca w Call Center - przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń serwisowych IT Udzielanie pomocy technicznej z zakresu IT Stały kontakt z użytkownikami posiadającymi dostęp do usług IT



Wymagania:

Wymagania:


Minimalne:




  • Wykształcenie: inżynier wyższe o kierunku it lub elektronik, automatyk lub pokrewne




  • Wymagany staż: 2 lata




  • Wykształcenie: inżynier informatyk, elektronik, automatyk lub pokrewne




  • Wymagany staż pracy: minimum 2 letnie doświadczenie w pracy w obszarze wsparcia usług IT i pracy z użytkownikiem końcowym




  • Przeglądowa wiedza w zakresie sprzętu IT, oprogramowania systemowego i biurowego




  • Umiejętność rozwiązywania podstawowych problemów z zakresu IT




  • Znajomość procesów wsparcia usług IT (IT Service Support)




  • Podstawy znajomości ITIL




  • Umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych zgodnie z przyjętymi standardami Call Center




  • Preferowana bardzo dobra komunikatywność i wysoka kultura osobista




  • Wysokie poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania




  • Pozytywne nastawienie do pracy, umiejętność koncentracji i skupienia




  • Umiejętność pracy w zespole oraz radzenia sobie w sytuacjach stresujących




  • Język Angielski na poziomie B1




Dodatkowe:




  • Znajomość zagadnień z zakresu Call Center - obsługa




  • Język Hiszpański na poziomie A2




Miejsce pracy:
Polkowice, dolnośląskie, Polska
Branża:
Internet/E-Commerce
Oferta ważna:
2018-10-05 - 2018-11-04
Źródło: praca.pl
Nasz partner Praca.pl
Link do oferty: http://www.jobs.pl/oferty/grupa_linguajobpl_pracownik_ds_obslugi_procesu_zamowien_jezyk_angielski_i_niemiecki_malopolskie_20131225_102014
E-mail kontaktowy:
Telefon kontaktowy:
Osoba kontaktowa: