Tweet      
nr oferty: 83314 / 2018-04-10
Strona główna
Praca dla informatyków
Support Helpdesk Analyst
Umiejętności komputerowe:
Opis stanowiska:


Oferujemy:
Oferujemy:


  • Atrakcyjne wynagrodzenie

  • Stabilne zatrudnienie oraz dowolny model współpracy: umowa opracę, B2B

  • Elastyczne godziny pracy, rozpoczęcie pomiędzy 8:00 a10:00, opcjonalna przerwa na lunch oraz możliwość częściowej pracy zdalnej

  • Możliwość pracy wmiędzynarodowym zespole owysokich kompetencjach technicznych

  • Pracę znajnowszymi technologiami wciekawych projektach

  • Możliwość realizowania własnych pomysłów oraz wdrażania kreatywnych rozwiązań

  • Zewnętrzne oraz wewnętrzne szkolenia, kartę Multisportu, opiekę medyczną, parking dla pracowników, system płatnych poleceń kandydatów do pracy, dofinansowanie do okularów, super atmosferę, brak dress code, wspólne śniadania czwartkowe, słodkie piątki zciastem, adla spragnionych rozrywki - piłkarzyki


Wymagania:

Zakres obowiązków:


  • zapewnienie pierwszej linii wsparcia klientom

  • identyfikacja, ocena iustalanie priorytetów wśród zgłaszanych problemów

  • odbieranie połączeń przychodzących, przydzielanie problemów do właściwych osób lub dostawców usług oraz koordynowanie iśledzenie ich postępu wrozwiązaniu

  • ścisła współpraca iutrzymywanie kontaktów zprogramistami iklientami wcelu rozwiązania problemów

  • zapewnianie szybkiej iodpowiedniej reakcji na zapytania klientów ifirm, wmiarę potrzeb eskalowanie problemów

  • sporadyczne zapewnienie jakości wzakresie pomocy technicznej

  • przygotowywanie wewnętrznych raportów ostatusie iliczbie zgłoszeń

  • przygotowywanie miesięcznych / tygodniowych raportów serwisowych dla klientów




Czego oczekujemy:


  • wykształcenia wyższego, mile widziane informatyczne

  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego zarówno wmowie jak iw piśmie

  • min. 2 letniego doświadczenia na podobnym stanowisku

  • biegłej znajomości obsługi komputerów oraz pakietu MS Office

  • umiejętności rozwiązywania problemów idbałości oszczegóły

  • orientacji na klienta wswoich działaniach

  • umiejętność pracy indywidualnej oraz zespołowej, atakże pod presja czasu

  • umiejętności interpersonalne iorganizacyjne, zsilnym naciskiem na obsługę klienta

  • umiejętność efektywnego ustalania priorytetów wymagań iwysiłku wcelu zapewnienia spełnienia oczekiwań


Miejsce pracy:
Katowice, śląskie, Polska
Branża:
Internet/E-Commerce
Oferta ważna:
2018-04-10 - 2018-05-10
Źródło: praca.pl
Nasz partner Praca.pl
Link do oferty: http://www.jobs.pl/oferty/hays_poland_sp_z_oo_it_support_malopolskie_20130122_094600
E-mail kontaktowy:
Telefon kontaktowy:
Osoba kontaktowa: