Tweet      
nr oferty: 84781 / 2018-05-07
Strona główna
Praca dla informatyków
Customer Journey Specialist
Umiejętności komputerowe:
Opis stanowiska:
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za:


  • wsparcie przygotowania, wdrożenie, zarządzanie, rozwój oraz optymalizację działań związanych zfunkcjonowaniem produktów oraz procesów wobszarze kart płatniczych, płatności mobilnych

  • prowadzenie projektów/inicjatyw we współpracy zdostawcami zewnętrznymi wobszarze kart, płatności mobilnych

  • koordynowanie zmian wprocesach/produktach we współpracy zinnymi jednostkami Banku

  • uczestnictwo wdefiniowaniu potrzeb biznesowych (lub oczekiwań klienta) dla istniejących lub nowych produktów lub usług

  • zarządzanie/wsparcie wzarządzaniu umowami zdostawcami, wykonywanie i/ lub koordynację procesu realizowanego zgodnie zprzyjętym modelem po stronie Banku



Oferujemy:
Naszym pracownikom oferujemy:
Wymagania:
Od kandydatów oczekujemy:


  • umiejętności trafnej identyfikacji problemów, analizy ich przyczyn irekomendacji adekwatnych rozwiązań,

  • umiejętności interpretacji wyników analiz,

  • innowacyjności iotwartości na nowe wyzwania,

  • otwartości na zmianę,

  • umiejętności utrzymywania wysokiej efektywności działań pod presją czasu,

  • bardzo dobrej znajomości MS Office, wszczególności MS Excel, Power Point,

  • wykształcenia wyższego,

  • znajomości języka angielskiego,

  • znajomość rynku, trendów, stosowanych rozwiązań wzakresie kart płatniczych oraz innowacyjnych rozwiązań wobszarze płatności

  • znajomości procesu vendors management

Miejsce pracy:
Katowice, śląskie, Polska
Branża:
Internet/E-Commerce
Oferta ważna:
2018-05-07 - 2018-06-06
Źródło: praca.pl
Nasz partner Praca.pl
Link do oferty: http://www.jobs.pl/oferty/hays_poland_sp_z_oo_junior_network_engineer_praca_zdalna_dolnoslaskie_20130122_094521
E-mail kontaktowy:
Telefon kontaktowy:
Osoba kontaktowa: