Tweet      
nr oferty: 107925 / 2019-11-27
Strona główna
Praca dla informatyków
Asystent ds. Wsparcia Klienta z językiem włoskim
Umiejętności komputerowe:
Opis stanowiska:


Oferujemy:
Co oferujemy?

Atmosfera





  • Praca wśród świetnych ludzi, legendarna atmosfera


  • Nieformalny dress code


  • Coroczny piknik rodzinny


  • Niezapomniane wydarzenia integracyjne


  • Wolontariat pracowniczy oraz świetne programy CSR


  • Cenimy i szanujemy różnorodność pod kątem płci, narodowości, ról, wieku, zainteresowań


  • Wewnętrzne okazje do celebracji: Dzień Dziecka, Mikołajki i wiele innych


  • Wsparcie dla hobby pracowników: Business Run, e-sport games, koszykówka, siatkówka






Rozwój





  • Ścieżka liderska i ekspercka


  • Szeroka oferta szkoleń i dofinansowanie kursów


  • Baza wiedzy Harvard Business Review


  • Plan wdrożenia nowych pracowników oraz Buddy


  • Szeroka oferta szkoleń w klasie i e-learning


  • Dofinansowanie studiów podyplomowych i kursów


  • Wiele firm pod jednym dachem / wewnętrzni headhuntersi


  • Wewnętrzne eventy rozwojowe: konferencje, spotkania, communities


  • Platforma Education First do nauki j. angielskiego online


Wymagania:
Czym będziesz się zajmować?

Po szkoleniu wstępnym będziesz w stanie:





  • Obsłużyć przychodzące połączenia telefoniczne/ e-maile od klientów dotyczące zagadnień technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera


  • Analizować i rozwiązywać najczęstsze zapytania korzystając z przygotowanych przez nas rozwiązań


  • Dostarczyć wysokiej jakości standard obsługi klientów


  • Współpracować z zespołem specjalistów IT by poradzić sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami


Miejsce pracy:
Katowice, śląskie, Polska
Branża:
Internet/E-Commerce
Oferta ważna:
2019-11-27 - 2019-12-27
Źródło: praca.pl
Nasz partner Praca.pl
Link do oferty: https://www.praca.pl/asystent-ds-wsparcia-klienta-z-jezykiem-wloskim_2849378.html
E-mail kontaktowy:
Telefon kontaktowy:
Osoba kontaktowa: