Tweet      
nr oferty: 75249 / 2017-12-01
Strona główna
Praca dla informatyków
Specjalista ds. postępowań wyjaśniających i kontroli
Umiejętności komputerowe:
Opis stanowiska:

Główne zadania:


€˘opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych Banku dotyczących postępowań wyjaśniających oraz ich wdrażanie i dokonywanie przeglądu ich funkcjonowania,
€˘identyfikacja zagrożeń oraz minimalizacja ich skutków,
€˘organizacja i koordynacja realizowanych postępowań wyjaśniających w Banku,
€˘prowadzenie postępowań wyjaśniających w przypadku naruszenia bądź podejrzenia naruszenia bezpieczeństwa zasobów chronionych Banku lub powstania szkody w mieniu Banku w związku z prowadzoną przez Bank działalnością,
€˘wykrywanie i reagowanie na przypadki naruszeń przepisów w zakresie bezpieczeństwa, ustalanie ich sprawców lub osób odpowiedzialnych oraz podejmowanie działań zmierzających do usunięcia ich skutków,
€˘organizacja, koordynacja oraz realizacja czynności kontrolnych w zakresie bezpieczeństwa zasobów chronionych Banku,
€˘organizacja i realizacja czynności kontrolnych dotyczących bezpieczeństwa informacji i zasobów systemów informatycznych podmiotów zewnętrznych w zakresie świadczonych przez nie usług,
€˘organizacja oraz koordynacja współpracy z organami ścigania i wymiaru sprawiedliwości w zakresie bezpieczeństwa Banku, w tym w zakresie ujawnionych działań przestępczych,
€˘udział w tworzeniu rozwiązań antyfraudowych,
€˘gromadzenie, analizowanie i udostępnianie informacji mogących mieć wpływ na bezpieczeństwo Banku, o podmiotach zewnętrznych, z którymi Bank zawarł lub zamierza zawrzeć umowy,
€˘budowanie świadomości bezpieczeństwa wśród pracowników Banku oraz motywowanie do pożądanych zachowań w reakcji na incydenty,
€˘opracowywanie okresowych raportów i sprawozdań w zakresie prowadzonych postępowań wyjaśniających i kontroli,
€˘udział w projektowaniu przepisów wewnętrznych Banku oraz umów związanych z działalnością Zespołu,
€˘merytoryczne przygotowywanie szkoleń z zakresu działania Zespołu,


Oczekujemy:


€˘wykształcenia wyższego - preferowane kierunki: bezpieczeństwo, prawo, bankowości i finanse.
€˘znajomości zagadnień związanych z tematyką fraudów , obsługą alertów w instytucjach finansowych.
€˘doświadczenia w pracy w Banku lub innych instytucjach finansowych, znajomości podstaw prawnych udzielania odpowiedzi na żądania uprawnionych instytucji państwowych (organy ścigania oraz wymiaru sprawiedliwości).
€˘wysoko rozwiniętych umiejętności analitycznych.
€˘umiejętności pracy pod presją czasu, samodzielności w działaniu, kreatywności, dokładności, terminowości.



Oferujemy:


€˘umowę o pracę
€˘atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
€˘konkurencyjne wynagrodzenie
€˘profesjonalny system szkoleń



Oferujemy:
pko, bank, bp
Wymagania:
Miejsce pracy:
Gdynia, pomorskie, Polska
Branża:
Internet/E-Commerce
Oferta ważna:
2017-12-01 - 2017-12-30
Źródło: praca.pl
Nasz partner Praca.pl
Link do oferty: http://www.jobs.pl/oferty/grupa_linguajobpl_it_helpdesk_specialist_zachodniopomorskie_20130326_155211
E-mail kontaktowy:
Telefon kontaktowy:
Osoba kontaktowa: